Jumaat, 16 Mac 2018

Agenda Hancurkan Malaysia dengan Menggunakan Proksi Media Barat


Pembangkang menggunakan negara asing untuk musnahkan kepimpinan Islam dalam Negara kita Malaysia yang dipimpin oleh bangsa Melayu sendiri.
Media asing kini meningkatkan serangan di waktu pilihan raya umum ke-14 semakin menghampiri. Perkara yang paling amat mengecewakan ialah dakwaan-dakwaan yang dilemparkan amat tidak masuk akal sama sekali, malah boleh disifatkan sebagai fitnah yang bertujuan menjejaskan reputasi Kerajaan Malaysia di bawah pimpinan DS Najib diperingkat antarabangsa.
Pembangkang  sedang berurusan  dalam apa cara sekali pun asalkan kepimpinan Islam  berbangsa Melayu ini tumbang. Dengan menggunakan media dan campur tangan asing dalam politik Negara merupakan satu pengkhianatan terhadap kesetiaan kepada Negara dan juga system beraja dalam Negara. Ini merupakan satu tindakan yang amat bahaya yang menuju kepada kehancuran sebuah Negara, seperti banyak yang berlaku terhadap negara-negara islam yang lain.
Majalah The Economist misalnya telah mengeluarkan beberapa siri artikel yang jelas cuba untuk  memesongkan pandangan masyarakat antarabangsa terhadap Malaysia. Melalui satu artikel yang diterbitkan pada 8 Mac 2018.
Majalah berkenaan mendakwa Kerajaan melalui Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) sedang berusaha untuk mencapai kemenangan dengan cara kotor apabila didakwa cuba memanipulasi sistem pilihan raya dengan idea utk persempadanan semula. Ini jelas merupakan satu tuduhan jahat dan bersifat tohmahan untuk memastikan masyarakat antarabangsa melihat Kerajaan BN ialah sebuah Kerajaan yang jahat.
Kita tak dapat bayangkan bagaimana setelah HARAPAN dilancarkan dengan berpaksikan PKR, PPBM, PAN dan DAP dengan sokongan barat. Apakah akan berlaku kepada umat Islam, Bangsa Melayu dan Raja Melayu selepas ini.

Coretan
Suara Sensasi

1 ulasan:

  1. Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda semua tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. dulu Saya bekerja di Singapura, tapi saya tidak menyerah dengan keadaan saya, tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya anak sekolah, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan nomor hp Mbah Suro +6282354640471 katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri hubungi dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rerjekimu ini. Beliau juga bisa bantu seperti Pemasangan nomer Togel,pelet, dll

    BalasPadam